למה פתחתי את העמוד הזה

למה פתחתי את העמוד הזה

Jun 25, 2022

בעקבות הודעה שהעלתי לקהילה, פתחתי את העמוד הזה. זאת היתה הצעה של מספר מחברי הקהילה. אני מעתיקה את הפוסט כלשונו כי הוא באמת אומר את כל מה שיש לי להגיד בנושא.

כמובן שאין שום חובה לתמוך באתר ובקהילה - כל המידע יהיה תמיד נגיש לכולם , 100% בחינם. מי שרוצה לתמוך בנו - נשמח מאוד לקבל את תמיכתכם.

תודה רבה מראש,

טליה

לפני 5.5 שנים, פתחתי את הקבוצה מתוך צורך אישי שלי להתייעץ בהורים אחרים כשלא קיבלתי מענה הולם במקומות אחרים. ראיתי שבאופן עקבי, בזמנו, הורים לא היו מקבלים כמעט בכלל תשובות לשאלות הספציפיות שלהם. תוך יום היו בקבוצה 3,000 אנשים ותוך 5 חודשים כבר עברנו את ה-10,000. בנקודה הזאת, בעקבות בקשות מהקהילה, בניתי את האתר הראשון שלנו.

הקהילה הזאת היא הבייבי שלי, בימים שאני בקושי עובדת בה - אני עובדת 3 שעות ביום. באתר אני מפרסמת בין כתבה אחת לשלוש בשבוע. במשך השנים הציעו לי לפחות 10 פעמים לרכוש את הקבוצה וסירבתי. מי יכול למכור את הלב שלו? אני לא.

עם השנים, קיבלתי יותר ויותר פידבקים מכם, כמה שהקהילה עזרה, שבזכותה היה לכם טיול טוב, שהשתמשתם אחד לאחד במסלולים שהעלתי. ועם כל המחמאות נוצרה עוד הרגשה של מחויבות אליכם. בסופי שבוע, לילות, מתי שיכולתי יצרתי לכם את התוכן שביקשתם, באמת מכל הלב כי אני יודעת כמה זה עזר.

אבל אהבה לחוד ומציאות לחוד. אני לא יכולה להמשיך לעבוד חצי משרה בעבודה שלא מכניסה לי כסף וגוזלת זמן מהעבודה שכן מכניסה לי משכורת ומהמשפחה שלי. אמנם יש כסף בלהיות "משפיענית", אבל העולם הזה שייך לצעירים היפים באינסטגרם ואני לא אף אחד מהשלושה. אמרו לי את זה לפרצוף.

אז אני לוקחת צעד אחורה.

אני לא סוגרת את הקבוצה ולא מורידה את האתר (שעולה לי המון כסף, הרי זה לא שם בחינם), כי עדיין המחויבת שלי להנגיש לכם את המידע נשארת.

אבל לא אהיה פה כמו קודם. אני מבקשת לא לשלוח לי הודעות פרטיות - אני מקבלת בין 30 ל-70 הודעות פרטיות ביום. אם יש לכם שאלה אנונימית - בקשו מאחד מחבריכם להעלות אותו בשמכם בבקשה.

אני לא מסכנה, אל תדאגו. רוב הזמן יש לי המון עבודה והכל טוב, אבל אני לא יכולה להמשיך לעבוד 17 שעות ביום יותר. מכיוון שאין לי איך להרוויח משכורת מהקהילה, היא זאת שאני צריכה לוותר עליה.

בצוות הניהול יש 10 אנשים. אנחנו נמשיך לאשר אנשים, פוסטים ותגובות (מצטרפים בחודש בין 2,500 ל-4,500 חברים חדשים אותם אנחנו מאשרים אחד אחד) ונמשיך למחוק תגובות לא הולמות ולהעיף את מי שמאיים להרוס את מרקם הקהילה המיוחדת הזאת. אני פשוט אהיה פה פחות, משמעותית פחות, ואייצר משמעותית פחות תוכן. אני יודעת שהרבה מכם בניתם עלי על עוד מידע שהבטחתי לייצר אז אל תדאגו, זה עוד יעלה, פשוט יקח קצת יותר זמן.

Enjoy this post?

Buy מטיילים בחו״ל עם ילדים a beer